SUPERVIZE - VZDĚLÁVÁNÍ - KONZULTACE
VZDĚLÁVÁNÍ
OBLAST KOMUNIKACE S KLIENTEM
OBLAST ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ
DALŠÍ TÉMATA VZDĚLÁVÁNÍ NEBO KONZULTACÍ
-
ROZVOJ KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ PRO EFEKTIVNÍ SPOLUPRÁCI V TÝM
-
JAK PŘIPRAVOVAT A VÉST PORADY ANEB PORADA JAKO SMYSLUPLNÝ ČAS PRO PRACOVNÍ SETKÁNÍ
-
STANDARDY KVALITY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
-
STANDARDY KVALITY SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ PŘI POSKYTOVÁNÍ SPO POVĚŘENÝMI OSOBAMI
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Aktuality
22.01.2019 02:23
Potýkáte se s náročnými situacemi při komunikaci s vašimi kolegy? "Vytáčí" vás komunikace s některými klienty?
Ráda se s vámi potkám na kurzech, které lektoruji pro vzdělávací agenturu Tudy Tam.
Řešení a zvládaní konfliktů – 8 hod. (Tudy Tam)
Řešení a zvládaní...